Av. Principe Felipe, Calle Infanta Cristina 44, Los Alcázares, Spanje
Gelegen op 10 minuten rijden van Golfbaan Mar Menor, dit Senator Mar Menor Hotel Los Alcázares met 4 sterren beschikt over wifi in openbare gebieden en een privéparkeerplaats ter plekke. Dankzij de prachtige locatie bevindt dit spectaculaire hotel in Los Alcázares zich binnen 4 km afstand van het Varazu, een heerlijke plek om een leuke tijd te hebben.
Dit resort ligt binnen 14 minuten wandelafstand van Mar Menor en op 25 minuten wandelafstand van het Stedelijk Luchtvaartmuseum. Het Playa de La Concha vindt u binnen 2 km afstand van Senator Mar Menor Los Alcázares. Het gebied omvat ook natuurlijke bezienswaardigheden zoals de El Carmolí op 15-minuten rijafstand van de accommodatie met 203 kamers. De bushalte Avenida Principe Felipe - Casa Club Serena vinden gasten op 300 meter loopafstand.
De kamers hebben airconditioning, evenals een minibar voor uw gemak. Keukengerei en eetgerei zijn inbegrepen in de keuken in Senator Mar Menor. Tot de leuke details behoren er een bidet, een bubbelbad en een douche, evenals een haardroger en handdoeken.
Een buffet ontbijt is er elke ochtend. In de lounge bar van dit hotel in Los Alcázares kunt u zich ontspannen en tot rust komen. Die verwelkomt zijn gasten ook met WiFi en een tv. Chiringuito Torre del Rame, waar zowel eten als drinken wordt geserveerd, bevindt zich in de nabijheid van dit spectaculaire Senator Mar Menor Hotel.
Bekijk de zorgvuldig geselecteerde restaurants en bezienswaardigheden in de buurt van het hotel
Nabijgelegen plekken verbergen
Lees wat andere gasten van Senator Mar Menor vinden!
Voor uw gemak hebben we de beoordelingen uit verschillende bronnen verzameld.
Pieter
2022-01-08
Alles zag er zeer schoon uit, charmante faciliteiten en personeel vond ik fijn...
Arendt
2021-09-08
het hotel was top, geweldige service en personeel vond ik geweldig. mooie kamer, comfortabel bed en een betegelde badkamer. het strand was prachtig. het was eigenlijk 5 minuten rijden naar playa de la concha. het restaurant was goed en het eten was heerlijk.
De communicatie was uitdagend, wi-fi was zeer slecht.